کارگاه ویژه مدیران

مدیریت یک هنر و یک علم است. کارگاه ویژه مدیران فرصتی است برای یادگیری و استفاده بهتر از این هنر. مدیریت به کار گیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام آموزشی پذیرفته شده است. مدیریت از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، فراهم آوردن منابع و امکانات، هدایت و کنترل عملیات برای رسیدن به اهداف تعیین شده صورت می گیرد. در بیشتر سازمان ها برای حفظ بودجه سازمان و صرفه جویی، خود مدیران مسئولیت آموزش را به عهده می گیرند.

نقش های مدیر

مدیریت با تمام مشاغلی که تاکنون می شناسید کاملا متفاوت است. در جایگاه مدیر انتظارات بسیاری از شما می رود و قرار است نقش های زیادی را بازی کنید. ما در کارگاه ویژه مدیران به شما یاد می دهیم که چگونه این نقش ها را تفکیک کرده و اجرا کنید. شما به عنوان یک مدیر باید نماد قدرت، شهامت، دانش، مسئولیت پذیری، خلاقیت و برنامه ریزی باشید. علاوه بر اینها شما نقش هایی چون انگیزه دهنده ، سیاستمدار، قاضی دیپلمات، حامی ، منجی، همه چیز دان و صدها نقش دیگر که قطعا با آنها برخورد داشته اید؛ را باید بازی کنید.

شما مسئول بازده و عملکرد یک گروه هستید. شما مسئول عده ای از افراد می شوید که شاید شما در انتخابشان دخالتی نداشتید؛ ممکن است دوستشان نداشته باشید و اشتراکی هم با آنها نداشته باشید. آنها هم ممکن است شما را دوست نداشته باشند. اما شما موظفید از آنها بهترین بهره وری کاری را بخواهید.

کارگاه ویژه مدیران

شغل مدیریت باید و نباید های زیادی دارد!  شما بر آدم ها مدیریت می کنید. آدم هایی که پول می گیرند تا کاری را انجام دهند. اما اگر این برای آنها فقط و فقط یک کار باشد، هرگز عملکرد فوق العاده ای از آنها نخواهید دید. اگر می آیند تا ساعت ورود و خروجشان را ثبت کنند و در این میان حداقل کار ممکن را انجام دهند، پس شما محکوم به شکست هستید!

در این کارگاه ویژه شما مدیران عزیز را با آموزش های عملی برای هدایت بهتر و موثرتر سازمان خود آشنا می کنیم. ما در زیر تعدادی از سر فصل های مربوط به این کارگاه را آورده ایم :

  • رهبری موثر
  • طراحی محیط کار
  • استخدام
  • نیاز سنجی کارمندان
  • افزایش انگیزش در کارمندان
  • تناسب میان شخص و کار
  • ارزیابی عملکرد
  • آسیب شناسی افراد از نظر جسمی و روانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *