بهترین کارگاه آموزشی مدیران

[gravityform id=”9″ title=”false” description=”false”]

مدیران رهبران یک سازمان هستند که می توانند بر فرهنگ شرکت تأثیر بگذارند. با آموزش های تخصصی، مدیران می توانند سبک های مختلف رهبری و تکنیک های مربیگری را بیاموزند. اگر شما مسئول آموزش مدیران جدید شرکت خود هستید، مهم است که یاد بگیرید چگونه آموزش های آنها را به طور موثر اداره کنید.

چرا آموزش مدیران مهم است؟

آموزش رسمی مدیریت می تواند ابزارهای لازم را برای ایجاد محیط های کاری مثبت به مدیران بدهد. مدیران می‌توانند یاد بگیرند که چگونه تیم‌های خود را درگیر و انگیزه دهند، که ممکن است بهره‌وری را در محل کار افزایش دهد و نرخ حفظ کارکنان را بهبود بخشد.
با آموزش موفقیت‌آمیز مدیران، اطمینان حاصل می‌کنید که آنها مسئولیت‌های جدید خود را درک می‌کنند و می‌توانند به تیم‌هایشان کمک کنند تا رشد کنند و کار با کیفیت تولید کنند. 

در این کارگاه آموزشی، مدیران یاد می گیرند که :


از کارکنان حمایت کنند:

مدیران به نیازها و نگرانی های زیردستان خود رسیدگی کنند و آنها را با ابزارهایی برای تکمیل وظایف خود مجهز کنند.

بازخورد ارائه دهند :

انتقاد سازنده از سوی مدیران به کارکنان نشان می دهد که چگونه می توانند عملکرد خود را بهبود بخشند و تمجید از سوی مدیران کارکنان را تشویق می کند که به تولید کار با کیفیت بالا ادامه دهند.

تصمیمات سختی بگیرند:

رهبران مزایا و هزینه های یک موقعیت را تجزیه و تحلیل می کنند تا به نتیجه ای برسند که با بهترین منافع سازمان هماهنگ باشد.

به حل تعارض کمک کنند :

وقتی بین اعضای تیم اختلاف نظر ایجاد می شود، مدیران بحث را تسهیل می کنند تا دیدگاه های متفاوت را بپذیرند. سپس، آنها برای یافتن راه حلی کار می کنند که به نفع همه طرف های درگیر باشد.

قوانین و مقررات را اجرا کنند:

این وظیفه مدیر است که با حفاظت از مرزها و اجرای قوانین، برابری و انصاف را در محیط کار ترویج دهد.

تغییرات را اجرا کنند:

با تکامل نیازهای سازمان، رهبران محیط کار را اصلاح کنند و به کارکنان کمک کنند تا با تغییر سازگار شوند.
اعضای جدید تیم را استخدام کنند: مدیران با نامزدها مصاحبه می کنند و کسانی را انتخاب کنند که می توانند به بهترین نحو به تیم و سازمان کلی کمک کنند.

اهداف سازمانی را تعیین کنند:

برای ایجاد انگیزه در کارکنان، مدیران به آنها یادآوری کنند که برای چه چیزی تلاش می کنند و مسیری را که برای موفقیت باید طی کنند، توضیح می دهند. آنها همچنین با رفتار خود در محیط کار الگو قرار دهند.

هنگام آموزش مدیران جدید، بر مهارت های زیر تأکید خواهد شد:

با داشتن مهارت های ارتباطی خوب، مدیران می توانند انتظارات خود را روشن کنند و اطلاعات را به روش هایی که کارمندانشان می توانند آن را درک کنند، منتشر کنند. آنها همچنین می توانند فعالانه به ایده های جدید گوش دهند و تحویل پیام خود را بر اساس اینکه با چه کسی در ارتباط هستند یا آنچه که باید بگویند تطبیق دهند. به عنوان مثال، یک مدیر در یک جلسه انفرادی ممکن است متفاوت از مدیری که بحث را در یک مجمع رهبری می کند، ارتباط برقرار کند. مدیران همچنین ممکن است نیاز به برقراری ارتباط با مافوق خود داشته باشند.

مدیریت زمان

نقش های مدیریتی با مسئولیت های اضافی همراه است، بنابراین برای رهبران مهم است که بدانند چگونه وظایف را اولویت بندی کنند و برنامه های خود را سازماندهی کنند و در عین حال زمان برای نظارت و ملاقات با اعضای تیم خود را نیز برنامه ریزی کنند.

هیئت نمایندگی

با واگذاری وظایف، مدیران می توانند کار تیمی را در محل کار تشویق کنند و فرصت هایی را برای کارمندان خود ارائه دهند تا چیزهای جدید را امتحان کنند. این ممکن است منجر به تقویت روحیه کارکنان شود و می تواند به اطمینان حاصل شود که همه اعضای تیم به طور یکسان برای دستیابی به اهداف سازمانی کار می کنند.

فن آوری

مهارت های فنی می تواند به مدیران این آزادی را بدهد تا از طریق خبرنامه یا ایمیل الکترونیکی با سازمان ارتباط بیشتری برقرار کنند. مدیران می توانند از این مهارت ها برای نگهداری سوابق، نمایش اطلاعات با استفاده از صفحات گسترده و خلاقیت بیشتر در طراحی ارائه برای جلسات آموزشی استفاده کنند.

آموزش مدیریت کسب و کار

آموزش مدیران برای مدیریت کسب و کار و سازمان به صورت کارآمد امری بسیار ضروریست. زیرا بقا و رشد هر سازمانی وابسته به مدیران آن‌ها می‌باشد. در نتیجه آموزش مناسب و مداوم مدیریت برای مدیران هر سازمانی تضمین کننده موفقیت آنهاست.

اگر تابه‌حال سابقه مدیریت داشته‌ و یا اینکه به‌تازگی مدیریت مجموعه‌ای را برعهده‌گرفته اید، حتماً متوجه اهمیت نقش خود در جذب، ایجاد انگیزه و حفظ کارمندان شده‌اید. مدیران تنها زمانی می‌توانند کسب و کار خود را به بهترین نحو مدیریت کنند که آموزش های لازم را در خصوص تمامی جنبه‌های مدیریت دریافت کرده باشند.

برخی از متخصصین ما

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی راز خوشبختی از سال ۱۳۹۷ با مدیریت دکتر ساناز فتوره چی به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد.

 

کارگاه آموزش مدیران برای چه کسانی مفید است؟

این دوره ها برای تمامی کسانی که سودای مدیریت حرفه ای در سر دارند، مناسب است. برای تمامی افرادی که به نوعی مشغول سرپرستی و مدیریت در سازمان، شرکت،واحدکاری، موسسه، دانشگاه، بانک، مرکز آموزش و هر مکان دیگری که قرار است افرادی را سرپرستی و نظارت کنند مفید است.

شما با گذراندن این دوره های مدیریت کاملا خواهید آموخت که:

  1. چگونه تفویض اختیارهای مؤثری انجام دهید به طوریکه کنترل فعالیتها را از دست ندهید.
  2. چطور برای تیم و سازمانتان هدف گذاری کنید و چگونه اهداف واحدهای مختلف را به اهداف سازمان متصل کنید و برای همیشه ازجزیره ای کارکردن واحدها و افراد خلاص شوید
  3. خواهید آموخت که چگونه یک سیستم کارآمد طراحی کنید و چطور کارها را و فرایندها را ساده سازی کنید.
  4. شما خواهید آموخت که چگونه عادت های سازمانی عالی به وجود بیاوید که افراد در برابر آنها مقاومتی از خود نشان ندهند.